11.02.2022 – Siyasal Bilinç Zaafiyetinin Sonuçlarına Dair…
25.02.2022 – Kapatılma Mekan(lar)ı Olarak Hapishaneler
10.03.2022 – Bir Klişe Olarak Yerlilik ve Millilik
28.03.2022 – Gençlik ve Hareket
11.04.2022 – Felsefeden Bağımsız Tarih Anlatısının Handikapları
22.04.2022 – Etkileyici Bir Post-Kolonyal Roman: Mahrem Macera
19.05.2022 – Türkiye Kim(in)dir?
06.06.2022 – Seyyit Kutub ve Epistemolojik Bağımsızlık (I)
18.06.2022 – Seyyid Kutub ve Epistemolojik Bağımsızlık (II)
04.07.2022 – Seyyid Kutub ve Epistemolojik Bağımsızlık (III)
21.07.2022 – Seyyid Kutub ve Epistemolojik Bağımsızlık (IV)
28.07.2022 – Cihanşümul Perspektife Yabancılaşmak
03.08.2022 – Sözü Yarım Kalan İki Güzel İnsan: Sedat Yenigün ve Metin Yüksel
10.08.2022 – Putkırıcı Bir Şiar Olarak “Ezan”
16.08.2022 – Üç Maymunu Oynamak
24.08.2022 – Türkiye’de Devlet Kim(in)dir?
27.09.2022 – Direniş Mektebinin Aziz Öğretmeni: Ahmet Şah Mesut
16.11.2022 – Öğretmenliğin İtibarını Serbest Piyasa Tanrısına Kurban Etmemek
12.01.2023 – Atasoy Müftüoğlu’nu Nasıl Okumalı? (I)
17.01.2023 – Atasoy Müftüoğlu’nu Nasıl Okumalı? (II)
30.01.2023 – Kim Yerli? Kim Göçmen? Kim Yabancı?
13.02.2023 – Muhafazakar “Bürokratik Oligarşi”nin Depremle İmtihanı